Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(5)
Autor
Gędek Marek (1965-2018)
(1)
Lipska-Toumi Marzena (1969- )
(1)
Przyłuska Judyta
(1)
Sławicki Piotr
(1)
Tutak Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Emigracja
(1)
Imigracja
(1)
Negocjacje
(1)
Polityka migracyjna
(1)
Prawo cywilne
(1)
Prawo islamskie
(1)
Prawo konstytucyjne
(1)
Prawo krajowe a prawo Unii Europejskiej
(1)
Prawo międzynarodowe
(1)
Prawo państwowe
(1)
Reklama
(1)
Ubezpieczenia osobowe
(1)
Układ z Schengen (1985)
(1)
Umowa
(1)
Unia Europejska (UE)
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Monografia
(2)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Książka, w założeniu podręcznik akademicki do nauki reklamy, pisana jest przez pryzmat własnych badań i wieloletnich doświadczeń autora związanych z reklamą, marketingiem i mediami. Ma charakter syntezy umożliwiającej orientację w coraz większym gąszczu zagadnień związanych z reklamą i jej powiązaniem z otoczeniem. Z konieczności więc pozostaje na pewnym poziomie ogólności z rzadka schodząc, celem ilustracji określonych tez lub zagadnień, na niższe bardziej szczegółowe poziomy. Ale właśnie ta synteza stanowi w przekonaniu autora największy walor książki - stanowi swojego rodzaju uporządkowany przewodnik. Przypisy i bibliografia mają poprowadzić zainteresowanego tematem reklamy Czytelnika po rozległej literaturze, umożliwiając samodzielne poszukiwania i pogłębienie tematu. Książka składa się - poza wstępem i zakończeniem - z siedmiu rozdziałów. W pierwszym omówiona została istota komunikowania. W rozdziale drugim przedstawiono podstawowe modele komunikowania, na których bazuje reklama, niekiedy nieświadomie. Rozdział trzeci poświęcony jest istocie reklamy. Rozdział czwarty wskazuje na miejsce reklamy we współczesnym komunikowaniu marketingowym. Rozdział piąty analizuje reklamę w kontekście znaku i znaczenia, czyli traktuje reklamę jako komunikat symboliczny, co jest niezmiernie istotne przy konstruowaniu komunikatów reklamowych. Rozdział szósty zajmuje się istotą samego komunikatu reklamowego, jego elementów i ich znaczenia. Przedstawiono w nim także kwestie związane z użyciem dualizmu emocje-racjonalizm w reklamie oraz stylem życia w reklamie. Rozdział siódmy poświęcony jest uwarunkowaniom, w jakich przyszło reklamie funkcjonować, co nie pozostaje bez wpływu na kwestie efektywności, skuteczności i oddziaływania.[www.ksiegarnia-europejska.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści: Rozdział I Charakterystyka ubezpieczeń na życie (Istota, definicje i cel ubezpieczenia, Klasyfikacja ubezpieczeń według określonych kryteriów, Podstawowe produkty ubezpieczeń na życie, Warunki umowy ubezpieczenia na życie) ; Rozdział II Polski rynek ubezpieczeń na życie (Historyczne formy ubezpieczeń życiowych, Ubezpieczenia na życie w Polsce do 1991 roku, Rozwój polskiego rynku ubezpieczeń w latach 1991-2000, Okres stagnacji na rynku ubezpieczeń na życie po 2000 roku) ; Rozdział III Przedmiot i metody badań (Przedmiot i cel badań, Problemy i hipotezy badawcze, Opis metod i narzędzi badawczych, Charakterystyka badanego środowiska i specyfika respondentów, Charakterystyka wybranych ubezpieczycieli) ; Rozdział IV Prezentacja wyników badań (Dystrybucja produktów ubezpieczeniowych, Prezentacja narzędzi wspomagających sprzedaż ubezpieczeń, Analiza wniosków o ubezpieczenie, Analiza czynników społecznych i ekonomicznych badań ankietowych) ; Rozdział V Dyskusja i wnioski wynikające z badań (Ocena czynników społecznych i ekonomicznych wynikających z badań, Wpływ świadomości ubezpieczeniowej na skłonność do zakupu polisy, Strategie ubezpieczycieli na kolejne lata).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Monografia ma na celu zaprezentowanie kompleksowego podejścia do zagadnienia polityki imigracyjnej Polski w latach 2004-2015 poprzez uwzględnienie najważniejszych elementów o charakterze historycznym, gospodarczym, prawnym, społeczno-kulturowym oraz z zakresu bezpieczeństwa. [...] Autor podjął się niemałego trudu uporządkowania faktograficznego omawianych zagadnień, co z kolei przyczyniło się do powstania zwartej, kompleksowej i dobrze podbudowanej źródłowo analizy problemu, opartej na najnowszej literaturze.[24naukowa.com].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 28.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 84 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W niniejszej pracy dokonana zostanie próba wykazania, że negocjacje są procesem komunikacyjnym, którego zasadniczym celem w obrębie obrotu prawnego jest osiągnięcie porozumienia co do elementów przyszłego stosunku umownego, jaki ma wiązać partnerów tych rokowań. Znamionuje to szczególną funkcję negocjacji jako sposobu zawarcia umowy w odróżnieniu od potocznego ich rozumienia jako trybu zmierzającego do likwidacji istniejącego między stronami sporu. Ponadto zostanie podjęta próba odpowiedzi na pytanie, czy obowiązująca regulacja rokowań ma charakter kompletny, realizuje podstawowe założenia modelowych propozycji rozwiązań w tym zakresie i odpowiada potrzebom obrotu prawnego. W związku z tym koniecznym będzie wykazanie prawidłowości tez szczegółowych. Po pierwsze, w przypadku zastosowania dyrektywy interpretacyjnej wynikającej z art. 72 ‹ 1 KC, oświadczenia woli są składane przez strony jednocześnie i mają identyczny zakres. Jednakże mogą one określić chwilę zawarcia umowy, a tym samym moment wzajemnego złożenia oświadczeń woli, w sposób dyspozytywny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.1 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej